İnsan olmak her şeyden önce gelir

6 Temmuz 2012 Cuma |

Ailenin kendisi, bir ailenin en önemli değeridir. Bir Türk ile evliyim. Bazı insanlar bizim evliliğimize karşıydılar. Neden önyargılılar anlamıyorum? Ben bir Bulgar kadınıyım ve kalbimle Ramazan'ı seviyorum. Güzel aşkımızın meyvesi de doğdu ve bir oğlumuz var. Ramazan'ı ve Türk geleneklerini seviyorum. Sevenlere yardım edilmeli bence.
Mutluyum, Filibe'de yaşıyorum ve Filibe Üniversitesi Bulgar ve Türk Dili fakültesinde öğrenciyim. Türkçeyi seviyorum. İnsan olmak her şeyden önce gelmeli.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bravo kizimiza. Nur topu gibi de oglu var maallah. Allah saglik verin.

Adsız dedi ki...

BU TUR ONYARGILARIN OLMASI NORMAL BALKANLARDA AMA ZORLUKLARI ASMANIZ GERKIYOR

Ekaterina dedi ki...

Teşekkür ederim.Önyargılar kötüdür.

Yorum Gönder

Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.