Kalbimin sırları

31 Mayıs 2013 Cuma |

Hayatta en çok nelerden zevk alırsınız? 
Ne yaparsınız mutlu olmak için? 
Umarım mutluluğu hayal zannedip bir çift gözlerde , iki kelimede aramıyorsunuzdur. 
Çok küçüktüm,çocuktum ama artık büyüdüm. Mutlu olmanın binbir yolu var. Kalbimin minik sırlarını açmak üzere geldim yeniden..
Açıkçası bütün okuyanlarımı,yani sizleri çok özledim...
Hadi bismillah ..Çok uzaklarda bir anı görüyorum..
İki hayalden ibarettendi hayatım. Birisi mesleğimde zirveye tırmanmak,
ikincisi ise aşkı bütün benliğimle yaşamak. Hangisi daha ağır bastı sizce? 
Aşk tabii ki. Erkekler geldi, erkekler geçti ama bir türlü o kitaplarda okuduğumuz “mutlu son“ u bulamadım..
Belkı de hata masalları bize okutup ezberleyenlerde. 
Kim bilebilir ki? Belki yazanların da kabahati var. 
Boşverelim biz bunları. Şimdi oturup düşünün bakalım siz hayatınızdan keyf alıyor musunuz? Sizi en çok mutlu eden şey nedir? Peki en son ne zaman kahkaha atıp ,gülme krizine yakalanıp, gözünüzden yaşlar aktı? Siz düşünüp aklınızca hesaplar yaparken ince ,ince ben size hikayemi anlatacağım.Her normal insan gibi benim de zor günlerim oldu ,depresyonlar ,yemek yememeler ,sonra obez gibi tıkanmalar , Göksel ‘in şarkısında okunduğu gibi “hayatımda ki herkesi vurmayı ,banka soymayı “ ve daha neler neler... Bu bunalımlar ,sorunlu günler ve geceler geçer elbet. Ecel olmadığı sürece ben şükrederim hep. Her gün bize hediye ,her insan bize bir ders verir elbet. Herşey ne kadar kader desek de aslında ,herşey bizim elimizde. Çünkü bana göre kader’in 50% payı varsa , bizim kararlarımızın payı da aynı rakkamda. E bunları kavrayınca insanoğlu hayatını yaşamak ister. En azından ben bunu yaptım. Beyaz atlıyı gece gündüz deli gibi aramıyorum ,hatta uzak dursun diyorum J Ben benle mutluyum, kendime yetebilirim de. Evet ,bazen özlüyorum aşkın kokusunu ama bana ınanın o ruhum var ya,hani ilgi ve sevgi arsızı olan her an aşık olabilir,üstelik bu bir erkek olmayabilir. Ben herşeyden zevk alıyorum kısacası, Coca Cola ,maydanoz , boza , domuz eti ve yalan dışında. Gerçi maydanoz göğüsleri büyütür derlerdi küçükken bir kız arkadaşıma , o da nasıl yerdi deli gibi..Malesef bir yararı olmadı bu yüzden maydanoza alışmayı hiç düşünmem bu saatten sonra..Hani sevmediğim birşeyi yiyeceksem yararım olsun. Ne kadar fırsatçıyım ,dimi ?Hahahhahahah JBu arada yalanların pembelerini seviyorum erkeklerden ve zekice söylenenleri aynı şekilde ,çünkü Allah bana öyle bir kafa vermiş ki her türlü yakalıyorum. Sevmediklerimi geçelim ,ben ayrıca fotoğraf çekmek ve çekilmekten çok büyük bir keyf alıyorum. Bir arkadaşımla akşam yemeğinde dedikodu yapmak da harika. Kız kıza sohbetler koyu olur ya hani.. Sonra hediye yapmayı da severim sevdiklerime. Almayı da severim J Alışveriş harika bir terapi ,bayanlar. Bilmeyenler yok. Benim kitaplara olan aşkım da var. Mesela en son Elif Şafak ‘ın bir kitabını aldım. Önce dış görüntüsüne bakarım ,sonra yazılanlara ,yazara. Gözüm sevecek önce ,sonra içine bakacağım ,tıpkı kadın –erkek ilişkisi gibi.. Sonra elime alıp uzun uzun bakarım ve kokusunu alırım. İlk görüşte aşk iste. Hava güzel mi yürümeyi severim uzun ,uzun. Bir parkımız var Sofya ‘da. Oraya gidip otururum elimde kitabımla ve okurum. Bu beni tatmin ediyor, ruhumu besliyor. Hayvanlar aşığıyım bir de. Çocuklar hastası da.. Sarılıp, koklamak ve uzuuuuunca öpmek bana zevk veriyor. Bu yüzden evde hep hayvan vardı bebekliğimden beri ve komşuların bebeleri de hep bizdeydi ben sevip bakayım bile. J Çocuk nasıl beslenir ,gazı nasıl alınır ,tırnakları nasıl kesilir ,bezi nasıl değiştirilir ben bilirim. 
Size yazmak da bir şeref,bir keyf ,bir aşk. 
Derinlerden gelen ,yani ruhumun bir kapısından çıkan bu düşüncelerimi sizlerle paylaşmak ,takdir almak onore ediyor beni. Sahne peki? 
Bence herkes en çok istediği mesleği icrat etmeli. Beni Rabbim kalbimden ve alnımdan öpmüş ,çünkü çok şanslıyım. Mis gibi bir ailem de var, beni seven bir sürü dostlar ,benden hoşlananlar. E sizde biraz fazla düşünmediniz mi? 
Bence bugünü yaşayın, yarın belki mutluluk için uyanmaz....
Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.