Samimi bulmadım Sergey Abi…

16 Kasım 2013 Cumartesi |

Sergey Abi, bugünkü gövde gösterisi mitinginde meydanı dolduran Türklerin önünde konuşurken  "Asimilasyon politikası nedeniyle Bulgaristan Türkleri karşısında tarihi bir suçumuz var, bundan dolayı özür diliyoruz"  dedin.

İyi de ettin Sergey Abi! Sadece ben samimi bulmadım sözlerini...

Özür dilediğin o Türklerin anadilinde devletin radyo ve televizyon yayını yok.

Silah zoruyla senin eski partinin emriyle Türklere verilen Bulgar isimleri hala nüfus kayıtlarında duruyor.

Yıllardir Türkçe ders kitapları basılmış değil…

Saymaya gerek yok Sergey Abi, bunları bilmeyen de yok.

Ben samimi bulmadım özrünü...

Benim gibi sözlerini samimi bulmayanların sayısı mitinge katılanlardan daha çok emin ol.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.