Bratçet ve bratçetkalar, yöntemin yanlışsa...

7 Eylül 2020 Pazartesi |

Nahit Doğu


Şimdi bratçet ve bratçetkalar, neymiş... Büyükelçimiz Kırcaali ziyareti sırasında görüşmelerde taraflı davranmış.

Oturup Cumhurbaşkanımıza şikayet mektubu yazmış. Sonra da yazdıklarını sosyal şebekeye dolaşıma vermiş. Ancak sözlerinin altına imzasını atamamış. Ben eminim bunu yazan kardeşim veya kardeşlerimiz iyi niyetli ama her zaman söylüyorum - Yöntemin yanlışsa, niyetin ne olursa olsun, hep yanlış yere çıkarsın.

Ölüm korkusu olmadığı sürece anonım bir yazının arkasından gitmek, varsa bir davanız, o davaya saygısızlık ediyorsunuz demektir. Saklanarak ve sinsice yapılanlar pek onurluca da sayılmaz hani.


Kaldı ki, bir diplomatın birileriyle görüşmesi değil, görüşmemesi hata olur. Daha önce görüşmeyen olduysa hata budur...

Diplomaside görüşmek, fikrine katılıyorum ve destekliyorum anlamına gelmez. Daha çok seni çözmek istiyorum anlamına gelir...

Çözemediğin hiçbir şeyin karşısında ise duramazsın. Söylediğin sözlerin altını gerçek hayatta dolduramıyorsan, sadece karşı olmakla yol alman mümkün değil. Haklı bile olsan...  

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.