Hepimiz Türkiye için elele!

3 Haziran 2013 Pazartesi |


Bu gece cok az uyumuşum.. Nedeni belli. Türkiye ‘de olanlar fena canımı sıkıyor ,sıkmaktan öte acıtıyor ve ben hiçbirşey yapamıyorum. Elimde bir “Diren Türkiye, Bulgaristan da yanında !“ kağıtla çekilen fotoğraftan ve bir kaç statüsten başka yapabileceğim hiç birşey yok ne yazık ki. Türkiye’de doğmadım ,ama ailem oradan gelmiş. Oraya gidince hep bir mutluluk, huzur sarıyor her bir yanımı.. 
Bu haline bakınca kahroluyorum. Benim Türkiyem bu değildi, olamazdı.. Protesto eden gençlere, annelere, babalara yazık. 
Biz İstanbul ‘u böyle kanlar içinde ,acı çekerek görmeye alışmamışız ama helal olsun Türk halkıma! Helal olsun Türk gençlerine ,annelere ,babalara ,çocuklara ,taraftarlara ,ninelere. Kürt, alevi ,ermeni, suni ,şii demeden ,herkes sokaklara koştu elinde pankartla ,bayrakla tencereyle ,tavayla. Herkes kornalara bastı
sesini duyurmak için. Böyle mi olmalıydı ama, sayın Erdoğan ? Sayın Başbakan ,madem halkını o kadar koruyorsun ve seviyorsun bu şekilde mi üzecektin bizi ,onları ,bütün dünyayı? İnsanlık dışı , Müslümanlığa aykırı , 21.yüzyıla aykırı ,demokrasiye aykırı bir rezalet bu. Portakal gazı sıkmalar ,biber gazı ,sular ,yüzlerce yaralılar ,kim bilir kaç tane isimleri gizli ölüler.. Bu mu Avrupa Birliğine götüren yol acaba diyorum ? Bu mu hümanizm ? Nedir bu vaziyet? Polisler yolda rahat yürüyen bir vatandaşa sopa ile saldırıp tekmeliyor. İnsanlara eziyet çektirip polisi düşman edip, sonra da tv lere çıkıp sanki hiç bir şey yokmuş gibi gülümsemek.. Amcama yolda ders vermek için gittiği Beşiktaş ‘ ta gaz sıkılmış . “Sıkmayın, işe gidiyorum “ demesine rağmen ,polisler “ bize sıkmamızı söylendi ,kusura bakmayın” denmiş. Midem bulanıyor! Ne iktidar sevgisiymiş, Ya Rabbim bu! Tahtlar ne kadar önemliymiş meğer. Sevgi , hak kalmamış.. Hep çıkar ,hep yalan ,hep dolan. Belki çok kişi yaralı ,belki kalbimiz yaralı ama Türkiye uyandı. Türkiye dönüşü olmayacak bir yola girdi. Tarihe girecek bir kez daha cesaretiyle Türk halkı. Keşke bende Taksim ‘de olsam şimdi. Avazım çıkana kadar “Diren Türkiye! Kazanacaksın! “ bağırabilsem. Medyalara ne demeli peki? Nasıl da korkmuşlar? Yalakalık diz boyu.. Halk Tv ve Ulusal Kanal dışında kimse canlı yayın yapmıyor. İnternet kanallarını saymayacağım tabi. İyi ki sosyal medya denen bir şey var.. İnsanlar Facebook ve Twıtter ‘dan haberşeşiyor.En son haberleri ben de oradan takip ediyorum. Yarın herkes protestoya siyah giyerek devam edecek. Bende siyah t – shirt giyip sizinle olacağım. Tek yürek oldu Türkiye. Ben ilk defa protestodan sonra savaş alanına dönen Gezi Parkı ‘nı temizleyen gençleri gördüm. O kadar tatlı ki bu beraberlik.. Sokakları Suriye ‘ye benzetsem de beni dik tutan aslında onların birliği. Düşünüyorum ama her gün daha da berbat hale geliyor Türkiye . Televizyonu kapatmak zorunda kalıyorum bazen ,çünkü üzülmemek elimde değil. En güzel anılarım ,en büyük aşklarım ve en güzel konserlerim hep orda yaşadım ben.. Türkiye hep kalbimin ortasında.. Nolur, Allahım güç ver insanlarımıza! Dayanma gücü ver ki herşey hayırlısıyla yoluna girsin.. Özgürlük ver bu halka. Yeter artık! Belki elimden fazla bir şey gelmez bir yazı yazmaktan ve resimlerinizi paylaşmaktan ,ey güzel kardeşlerim , ama unutmayın ki bu çabanız elbet mutlu sona erecek. Ben korkmuyorum ve gücünüze inanıyorum! 
Sonuna kadar arkanızdayız!!!
Bu makalede yer alan fikirler yazara aittir ve AJANS BG'nin editöryel politikasını yansıtmayabilir.
Мненията на редакцията и на автора/ите могат да не съвпадат.